Ilustrační foto

Kdo jsme?

Jsme původně švýcarská firma, která se zabývá vývojem softwaru pro návrh, kompozici a produkci personalizovaných dokumentů v oblasti komunikace firem se zákazníky. Naše pobočky najdete téměř po celém světě, zejména pak v Evropě, USA, Kanadě, Latinské Americe, Asii a Austrálii. 

V roce 2012 proběhla úspěšná akvizice francouzskou společností Neopost, která se rozhodla k nám přesunout část svého softwarového vývoje ze Švýcarska a Vietnamu. I nadále však fungujeme jako samostatná pobočka.

V Hradci Králové máme své vývojové centrum od roku 1998, v roce 2004 byla otevřena naše druhá pobočka v Olomouci a v 2016 otevíráme pobočku v Ostravě. Z původních pěti lidí se náš tým rozrostl na současných cca 300+ zaměstnanců. Že se nám daří, dokazují i různá ocenění, která jsme získali: Zaměstnavatel regionu v letech 2011 - 2016, The Most Desired Company 2014 a 2015 v Královéhradeckém kraji a Best Employers 2012, 2014, 2015 a 2016.

V září 2017 došlo k přejmenování společnosti z GMC Software Technology na QUADIENT. V současné době probíhá rebranding. Kromě nového názvu se pro nás ani naše zaměstnance nic dalšího nemění. Pod novým názvem budeme nabízet našim zákazníkům celé portfolio služeb všech softwarových společností v rámci Neopostu.   

Více o Quadient a našich produktech se dozvíte na www.quadient.com 

Cesta produktu

Na začátku je vždy požadavek na nový produkt, či funkcionalitu, kterou od zákazníka převezme a zpracuje tým Product managementu a předá příslušnému vývojovému týmu.

piktogramy_1

Jádrem každého vývojového týmu jsou programátoři. Nedílnou součástí každého týmu jsou pak UX specialisté, testeřitým technické dokumentace. Díky moderním technologiím a agilním metodikám jsou tyto vývojové týmy schopny zpracovávat nové požadavky velmi efektivně a v nejvyšší kvalitě.

piktogramy_4

Ke každému hotovému produktu připravuje tým školitelů školicí materiály, které zákazníkům pomohou naše produkty používat. Nasazení produktu přímo u zákazníka pak zajištuje tým SW konzultantů (PSO), podporu pak oddělení zákaznické podpory (Support).

piktogramy_3

Aby mohlo vše správně a plynule fungovat, je potřeba i podpora ICT oddělení, Quality Engineering týmu (ISO, CMMI a veškerá péče o zefektivňování a zprůhledňování chodu pobočky), administrativy, účetního oddělení a v neposlední řadě také HRvrcholového managementu.

piktogramy_5

Jaké technologie používáme

Ve vývojovém centru Quadient používáme ty nejmodernější nástroje, frameworky a jazyky. Zde je seznam těch, které jsou u nás samozřejmostí, které testujeme a které jsme se rozhodli prozatím nezavádět:

GMC_Technology_Radar-Q3-2016

Náš software používají zákazníci po celém světě:

2015-12-mapa-kde-cestujeme